14.06.2013

Yenik Düşmek

Öyle tükenmiş hissediyorum kendimi, öyle mutsuz, öyle yenik, öyle güçsüz, öyle çaresiz. Bunlar yenik düşmektir benim dünyamda yenik düşen direnmeye devam eder mi?

 Abdullak Cömert'in Ethem Sarısülük'ün Mehmet Ayvalıtaş'ın vebali hepimizin üzerine olmaz mı? Onlar senden benden farklı ne yaptı, sadece kaderi mi farklı yazılmıştı? 

Benim çorbada tuzum olmuş mudur bilemiyorum hakkıyla orada olamadım biliyorum; hakkını vererek orada olan herkese de gönül borcumuz var, Allah hepsinden razı olsun!. 

Gezi de direnenlere saygım sonsuz; dün ki görüşmeye Gezi'yi temsilen gidenlere ise hayal kırıklığımın yegane temsilcileri. Hayalperest falan değilim, Başbakandan bir beklentim yoktu ama gidenlerden çokca vardı. Sonuç değişmeyecek bile olsa zekice, cesurca sorulan sorular olmasını isterdim. Hesap sormalarını değil sadece soru sormalarını beklerdim. Ben gitseydim ve 20-25 dk söz hakkım olsaydı bambaşka sorular sorardım mesela;


  • Yasal süreci bize çözüm olarak sunuyorsunuz; oysa zaten bu olması gereken değil mi?
  • AKP hükümeti olarak yaptıklarınızı anlatıyorsunuz; bunlar sizin zaten temel sorumluluklarınız değil mi? Doğru ifade etmek isterim başbakanım bu yaptıklarınızı çok iyi yapmış olabilirsiniz, takdir bekliyorsanız o başka ama yaptıklarınızı söylemeniz sanırım doğru değil. 
  • Ölen insanların buna polis memuru da dahil neden ve ne uğruna öldüğünü düşünüyorsunuz; bu konuyu düşünüp hiç üzüldüğünüz oldu mu derinden. Mesela siz 3 çocuğunuzdan herhangi birinin biran için öldüğünü düşündünüz mü? Şimdi düşünün ve hissettiklerinizi paylaşın lütfen. 
  • Bu süreçten hem kişisel hem de hükümet olarak neler öğrendiniz? Kendinizi eleştirdiğiniz noktaları bizimle paylaşabilir misiniz?
  • Vakti zamanında sizinde hayatınıza karışıldığını düşünüyorsunuz; o dönemde neler hissettiğinizi bir kez de bizimle sözlü olarak paylaşır mısınız? Ve şimdi gerçek empatiyle bizim de böyle hissettiğimizi anlar mısınız....

Ve daha nicesi nicesi nicesi.... 



Hissetiklerimi Redhack öyle güzel yazmışki;




Hiç yorum yok: