16.10.2012

El Emeği Göz Nuru Doğumgünümüz




Önceleri doğumgünü yapmayı düşünmüyordum çünkü doğumgününde keyifli olan bebek hiç görmemiştim. Genellikle ağlayan, keyifsizlenen ve o günden hiçbir şey anlamayan çocuklar gördüm. Dahası çocuk için hiçbir anlam taşımayacak hatıra değeri olmayacak çünkü hatırlamayacaktı.

Ama sonra bilinçaltının ne denli önemli olduğunu, günü birebir hatırlamasa da hafızasında ilk yaşı gibi önemli bir günün güzel bir his olarak kalabileceğini düşündüm. Aslında bence hayatın tek bir sırrı var o da ta anne karnından beri hissedilenlerin insanın üzerindeki etkisi.

İşte bu sebebten kolları sığırdım. Arenin eğlenebileceği gibi tamamen Aren'e odaklı ve herşeyiyle kendimin ilgilendiği bir doğumgünü hazırlamaya karar verdim. Tabii ki evimizde; Arenin bildiği kendini güvende hissettiği mekanda. Çocukların doğumgününün özellikle 1-2 yaşının evde olmasının daha sıcak ve daha iyi olduğuna inanıyorum ben.

Davetli listemiz Aren'in zaten gördüğü bildiği ve vakit geçirmeyi sevdiği bebekli aile dostlarından oluştu. Doğumgünümüzün konsepti de balondu çünkü Arenin oynamaktan en zevk aldığı şeylerden biri balon. Tam tamına 200 adet balon şişirdik. Şişirdiğimize değdi, Aren balonları gördüğünde öylesi mutlu oldu ki. Yüzündeki ifade aynen şöyleydi: Aman Allahım bir sürü balon hepsi bizim evimizde hepsi benim mi yoksa.

Şimdi ben susacağım fotoğraflar konuşacak ama ondan önce; siz de kendiniz doğumgünü hazırlayabilirsiniz inanın ne özel bir yetenek gerektiriyor ne de çok zor. Pastamız dahil olmak üzere hepsini ama hepsini biz yaptık. Evet yorulduk evet zorlandığımız noktalar oldu ama hepsine değdi. Tüm bu hazırlıklar sırasında bir kez daha şükranla doldum etrafım harika insanlarla çevrili. Aile olmak müthiş birşey. Ailem geniş ailemden bahsediyorum olmasaydı elbette tek başına altından kalkamazdım. Birazdan göreceğiniz tüm fotoğrafları babamız çekti. Hazırlıklar sırasında benimle birlikte çalıştı.Yardımcımızın da hakkını ve emeğini de es geçemem. Allah herkese nasip etsin, dilerim gönlünden geçen herkesin etrafını iyi insanlarla çevreler.

Bu arada ama Arenin çok az fotosu var senin süsünü püsünü napalım derseniz valla dün fotoğraf işini kocam üstlendi onların çektiği bunlar Aren de yürüdğünden beri hiç sabit durmadığından ve fotoğraf çektirmekten hiç hoşlanmadığından pek çekemiyoruz.
Bu bibloyu öyle severek aldım ki zaten Willow Tree'nin tüm biblolarını alabilirim o denli tutkunumdur. Elinde balon tutması benim bu na baktıkça Areni görmem....


Balonların üzerine koşup eğlenen doğumgünü çocuğu



Şeker büfemiz üzerinde Aren için hazırladığım özel çerçeve ve 12 ayımızından seçme resimler. (Not: Şeker büfesindeki şekerler ve çikolatalar sadece süs amaçlı kullanıldı. Çocuklara yedirilmedi teklif bile edilmedi :))

Genel görüntümüz henüz masamız hazırlanıyor








Bonibonlar, çikolatalı drajeler ve renkli sakızlar



Bunlar da Aren gibi şeker :)



Yemeğe kıyamadılar oysa yensin diye yapmıştım :)



 
Aren'e özel çikolatalar. Düşündüm de Aren kesinlikle daha tatlı :)
Sular küçüklere meyve suları büyüklere :)
 
Misafirlerimiz için hazırladığımız minik süprizler

Ne yazabilirim ki benim canım ailemmmm. (Görüp görebileceğiniz pasya resmimizde bu evet heyecandan pastanın tek halini çekmemişiz. Pastayı kesmeye çalışan bir diğer heyecanlı da benim koca kazık yiğenim ilk bebeğim sayılır Günçe Duru'm. Bu arada efenim o gördüğünüz göbek o kadar büyük değil elbisenin katı var tamam mıııııı )








Yorum Gönder