16.10.2012

El Emeği Göz Nuru Doğumgünümüz




Önceleri doğumgünü yapmayı düşünmüyordum çünkü doğumgününde keyifli olan bebek hiç görmemiştim. Genellikle ağlayan, keyifsizlenen ve o günden hiçbir şey anlamayan çocuklar gördüm. Dahası çocuk için hiçbir anlam taşımayacak hatıra değeri olmayacak çünkü hatırlamayacaktı.

Ama sonra bilinçaltının ne denli önemli olduğunu, günü birebir hatırlamasa da hafızasında ilk yaşı gibi önemli bir günün güzel bir his olarak kalabileceğini düşündüm. Aslında bence hayatın tek bir sırrı var o da ta anne karnından beri hissedilenlerin insanın üzerindeki etkisi.

İşte bu sebebten kolları sığırdım. Arenin eğlenebileceği gibi tamamen Aren'e odaklı ve herşeyiyle kendimin ilgilendiği bir doğumgünü hazırlamaya karar verdim. Tabii ki evimizde; Arenin bildiği kendini güvende hissettiği mekanda. Çocukların doğumgününün özellikle 1-2 yaşının evde olmasının daha sıcak ve daha iyi olduğuna inanıyorum ben.

Davetli listemiz Aren'in zaten gördüğü bildiği ve vakit geçirmeyi sevdiği bebekli aile dostlarından oluştu. Doğumgünümüzün konsepti de balondu çünkü Arenin oynamaktan en zevk aldığı şeylerden biri balon. Tam tamına 200 adet balon şişirdik. Şişirdiğimize değdi, Aren balonları gördüğünde öylesi mutlu oldu ki. Yüzündeki ifade aynen şöyleydi: Aman Allahım bir sürü balon hepsi bizim evimizde hepsi benim mi yoksa.

Şimdi ben susacağım fotoğraflar konuşacak ama ondan önce; siz de kendiniz doğumgünü hazırlayabilirsiniz inanın ne özel bir yetenek gerektiriyor ne de çok zor. Pastamız dahil olmak üzere hepsini ama hepsini biz yaptık. Evet yorulduk evet zorlandığımız noktalar oldu ama hepsine değdi. Tüm bu hazırlıklar sırasında bir kez daha şükranla doldum etrafım harika insanlarla çevrili. Aile olmak müthiş birşey. Ailem geniş ailemden bahsediyorum olmasaydı elbette tek başına altından kalkamazdım. Birazdan göreceğiniz tüm fotoğrafları babamız çekti. Hazırlıklar sırasında benimle birlikte çalıştı.Yardımcımızın da hakkını ve emeğini de es geçemem. Allah herkese nasip etsin, dilerim gönlünden geçen herkesin etrafını iyi insanlarla çevreler.

Bu arada ama Arenin çok az fotosu var senin süsünü püsünü napalım derseniz valla dün fotoğraf işini kocam üstlendi onların çektiği bunlar Aren de yürüdğünden beri hiç sabit durmadığından ve fotoğraf çektirmekten hiç hoşlanmadığından pek çekemiyoruz.
Bu bibloyu öyle severek aldım ki zaten Willow Tree'nin tüm biblolarını alabilirim o denli tutkunumdur. Elinde balon tutması benim bu na baktıkça Areni görmem....


Balonların üzerine koşup eğlenen doğumgünü çocuğu



Şeker büfemiz üzerinde Aren için hazırladığım özel çerçeve ve 12 ayımızından seçme resimler. (Not: Şeker büfesindeki şekerler ve çikolatalar sadece süs amaçlı kullanıldı. Çocuklara yedirilmedi teklif bile edilmedi :))

Genel görüntümüz henüz masamız hazırlanıyor








Bonibonlar, çikolatalı drajeler ve renkli sakızlar



Bunlar da Aren gibi şeker :)



Yemeğe kıyamadılar oysa yensin diye yapmıştım :)



 
Aren'e özel çikolatalar. Düşündüm de Aren kesinlikle daha tatlı :)
Sular küçüklere meyve suları büyüklere :)
 
Misafirlerimiz için hazırladığımız minik süprizler

Ne yazabilirim ki benim canım ailemmmm. (Görüp görebileceğiniz pasya resmimizde bu evet heyecandan pastanın tek halini çekmemişiz. Pastayı kesmeye çalışan bir diğer heyecanlı da benim koca kazık yiğenim ilk bebeğim sayılır Günçe Duru'm. Bu arada efenim o gördüğünüz göbek o kadar büyük değil elbisenin katı var tamam mıııııı )









27 yorum:

Milky Way dedi ki...

her sey harika olmus :)

Unknown dedi ki...

herşey müthiş görünüyor. nice güzel yıllara.

Unknown dedi ki...

herşey müthiş görünüyor. nice güzel yıllara.

tcingi dedi ki...

Herşey nasıl nasıl nasıl güzel olmuş! Ellerine sağlık Tütencim ve yardım eden herkesin tabi.. Ben de hep ileride iyi hatırlayacağını düşündüğüm için yada en azından fotoğraflara bakınca ne güzel bir günmüş diyebilsin diye ilk doğumgünlerinin çok önemli olduğunu düşünüyorum..

Söylemeye gerek var mı bilmiyorum? Seviyorum sizi güzel aile..

Su gibi ömrün olsun Arencim..

güz dedi ki...

Her şey ne kadar güzel olmuş ne güzel ince ince düşünülmüş ellerinize sağlık.
O drajeleri madem çocular yemedi bana yollayın :)) ben afiyetle yerim
Şaka bi yana çocuklara vermediğinize ne çok sevindim erkenden tanışmasınlar bu ıvır zıvırlarla
Aren'in su gibi ömrü olsun ailesi ile birlikte sağlıklı mutlu nice günler görsün...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir ömrü olsun Aren'in.
annesi babası hep yanıbaşında,
sevdikleri etrafında,
kalbinde hep mutluluk olsun.
Hepinizi Kutlarım.
Daha nice yıllara :)

Tuten dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fuldencim

Tuten dedi ki...

Çok teşekkür ederim

bir meleğin günlüğü dedi ki...

çok güzel olmuş herşey ..Aren e sağlıklı ömürler..ailenize de.Herşey dört dörtlük elinize sağlık....bu arada draje ve bonibonları canım çekti burdan ..çocuklar nasıl ikna oldu yememek için..He birde o su şişelerinin üzerindeki baskıyıda mı siz yaptınız..Benim meleğim daha 7 aylık ama doğumgününde neler yapabiliirm diye düşünüyorum ..sizden fikir edineyim :))

Tuten dedi ki...

Tubacığım çok teşekkür ederim. Sen benim cesaret aldığım kişilerden birisin bu konuda ki senin eline su dökemem süper hazırlamıştın sen de. Söylemene gerek var kızım sürekli söyle hatta biz ailece sevildiğimizi duymaya bayılırız çünkü :)))) kiii ben de seni ve sizin aileyi seviyorum nasıl sevmem ki ileride kocaman bir aile olacakken :)

Defneciğimin de tüm çocukların da ömrü güzel olsun işallah

Tuten dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Şeker çikolata konusunda Hitlerden farkımız yok şükür ki Aren de hiç talep etmiyor :) Buyrun hala duruyor bekleriz yemeğe :)

Tuten dedi ki...

Çok teşekkür ederim öylesi güzel dileklerki bunlar hepimizin evladı için gerçek olsun.

Tuten dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim sevindim böyle düşünmenize. Çocuklar tadını bilmeyince ve sunulmayınca pek istemiyorlar aslında ne kadar geç tanışırlarsa da o kadar iyi zaten ;) Meleğinizle size uzun ömürler dilerim. Evet hepsini herşeyi ben hazırladım.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Tütencim herşey cidden harika olmuş! Bunları senin hazırlamış olmanın keyfi ve değer bir ayrı olmuş! Bayıldım:)))) Tekrar tekrar mutlu olsun kuzunun doğum günü:) Fotolardan da huzur ve mutluluk akıyor! Maşallah! Öperiz;) Bu arada bunları nasıl yaptığını soracağım ben. Müsait bir zamanında yazarsan çok mutlu olurum:)

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik tutencim, hersey sahane olmus.. Beni de gaza getirdin valla, herseyi kendim yapasim var artik:)) canim arencim cok sansli sizin gibi bir aileye sahip oldugu icin.. Her zaman mutlu olun. İyiki dogurmussun.. İyiki dogmus arencik..
Sevgiler..

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel detaylar var yahu, cahilliğime yandım.. Nice güzel yaşları olsun Aren'ciğin, sevdikleriyle, sizlerle ve huzurla.. öperim tüten'im:)

HayalperestAnne dedi ki...

Harika bir gün olmuş besbelli, ellerinize sağlık. Tüm ömrü böyle mutlulukla ve sevdikleriyle geçsin Aren'in inşallah.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

cok guzel yapmışsn d.gunu suslerini.
dah anice dogum gunlerini gorelim aren'in
iyi ki dogurmussun

reyhane dedi ki...

Aren'ine nice güzel yaşlar..

ceydabural dedi ki...

sahane olmus elınıze emegınıze saglık nıce mutlu seneler aren hep gül

Nazlı KEY dedi ki...

Tütencim, resimlere bakmaya doyamadım. Her şey harika görünüyor. Dilerim Aren'in tüm hayatı hep böyle güzelliklerle dolu olsun. Birlikte nice mutlu seneleriniz olsun.

GeCe dedi ki...

çok oldu okuyalı ama yorum yapamadım, tekrar kutlu olsun Aren'in yaşı. Tüm hazırlıklar harika görünüyor, senden cesaret aldım kısmetse ben de yapacağım

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

maaşallah her şey çok cici :)

buya dedi ki...

detaylar bayıldım çok tatlı hepsi:) nice nice mutlu yıllara, iyi ki doğurmuşsun:)

Unknown dedi ki...

nice nice seneler, yeni gördüm blogunuzu, minnoşlarımız hemen hemen aynı günlerde doğmuş, bizde 17/10/2011 doğumluyuz. sağlıkla mutlulukla geçirsinler yeni yaşlarını inşallah.

vintageduygular dedi ki...

Nice saglikli,musmutlu,neseli,huzurlu, upuzun yillara hepberaber ;)

Tanya's dedi ki...

Son Fotoğraf bir üstteki postun tam tersi. Sİz birbirinize aşık şahane bir ailesiniz. Flört günlerini boşver:) Bu günlerin keyfini çıkarın. Güray ve sen aşıksınız. Bunu da fotodan anladım evet:)

Hepinizi kocaman kucaklıyorum/z