14.07.2010

Ne İstediğimi Biliyor muyum?


Bu sorunun cevabı kocaman bir EVET!... Ne istediğimi çok iyi biliyorum. Şu resimdeki gibi bir an evvel tatilci Pinguuu olmak istiyorum Güray'la. Dubrovnik'e gitmeyi düşünüyoruz bakalım düşündüklerimiz aksiyona geçse ne güzel olacak aslında.

Gerçekten sıkıldım ve bunaldım. İstediklerimi istemez. İstemediklerimi ister hale geldim ama iyi ki çalışıyorum diyorum ve iyi ki emeğimin karşılığını bu anlamda alıyorum yoksa sanırım kelimenin tam anlamıyla Bridezella olurdum.

Uzağa gitmek istiyorum. Ve Dubrovnik'in çok iyi bir tercih olduğuna inanıyorum. Savaş görmüş bir yer eğlencenin bile bambaşka olduğunu düşünüyorum. Tarihte de var deniz de var manzara da var. Canımız denize girmek istemezse girmeyiz gezeriz. Belki motosiklet kiralayıp yakın bir yerlere gideriz kimbilir. Sevgili fotoğraf çeker. Bir ertesi gün de istersek bütün bir gün gölgede olmak şartıyla yatarız. Bir sonra ki gün sadece Love date yaparız ;)

İnsanın kafasının içinde konuşan biri ve hatta birileri varken yanlız kalmak diye birşey yok. Yanlız kaldığım anlarda bile beynimin içinde bıdı bıdı konuşan biri var. Bak ev işleri ilerlemiyor görüyorsun değil mi? Ay senin şu düğün hazırlıklarından da bize gına geldi anacım. Yaa bir susar mısın, uğraşamayacağım senin diyet günlüğün ile, acaba çikolata yesem mi? Yapılacaklar listesine bakmaya mı korkuyorsun sen. İşte beynimin içinde sürekli böyle cümleler kuruyor. Hayır bir de insanın beynindeki neden sürekli soru soruyor onu anlamıyorum. Bir işe yara da cevaplarla gel bir dahaki sefere. Hoş bir yere gittiği yok ki gelsin hep orada mübarek.

İşte böyle

Hiç yorum yok: