4.12.2012

Yetişkinlere Süpriz Yumurta


Bakalım bakalım içinden ne çıkacak
Ben hep merak ederdim nasıl oluyor nasıl yerleştiriyorlar o yumurtanın içine mesajı diye. İşte yukarıdaki resim gibiymiş. 

  1. Yumurtaya iğneyle delik açıyorsunuz. 
  2. İçini tamamen boşaltıyorsunuz
  3. Yumurtanızı istediğiniz gibi boyuyorsunuz. Bu işlem için akrilik boya kullanmak en iyisi
  4. Yumurtanızın boyası kuruya dursun siz o sırada mesajınızı yazıyorsunuz mesela mesela kocanıza verecekseniz bunu içine şöyle bir mesaj yazabilirsiniz: "Canım bana yeni yıl hediyesi aramakla uğraşma o beğendiğim çantayı aldım bile :)" Ama ben olsam yeni bebek duyurusunu böyle yapardım içine yazacağım mesaj şöyle olurdu: Şişşşt sessiz ol büyüyorum 9 ay sonra görüşmek üzere ;)
  5. Mesajımızı kıvırıyoruz tıpkı resimdeki gibi.
  6. Ve işte en zor kısmı hadi bakalım sok sokabilirsen o delikten... 
İşte bu kadar... Yeni yıl için vereceğiniz hediyenin yanında çok hoş olur bence.  İtiraf edeyim ben denedim lakin 1. aşamada 3 yumurta kırınca aile bütçemize daha fazla zarar vermek istemedim. Ama sizin sakın motivasyonunuz veya hevesiniz kırılmasın benim el becerim sıfırdır. 


Kaynak: Pinterest tabiiki de başka neresi olabilir ki:)

7 yorum:

buya dedi ki...

süper fikir:)) bayıldım , hele ki bebek haberi verme fikri daha da şahane:))) tam bende yapabilir miyim diye düşünürken 3 yumurta kısmına geldim, vazgeçtim:)))))

Kuzununannesi dedi ki...

hahahha enfes ama yapamam catt der kırılır :)

Unknown dedi ki...

tütencimmm çok beğendim bebek haberi verme fikri çooook güzelmiş kesin yapacağım bunu ikinci bebekte :)))

Unknown dedi ki...

tütenimmm bayıldım bebek haberi vermek için harikaaa bir yol :) kesin yapacağım kesinnn :))

Tuten dedi ki...

Yapacaksın söz verdin hadi lütfen :)

Tuten dedi ki...

Yapabilirsin güveniyorum sana :)

Tuten dedi ki...

Bakkk yapmazsan yaptırırım zorla :)